top of page
  • תמונת הסופר/ת181 maalot team

האם חייבים לקחת סטייליסטית לצילומי עיצוב פנים?


עשית את כל מה שצריך כדי לעצב בצורה מושלמת. התחלת לברר על כל הטיפים ואנשי המקצוע שיבטיחו שצילומי האדריכלות שלך יצאו מושלמים.

האם צריך להשקיע גם בסטייליסטית כשמצלמים דירות או משרדים?

דוד לבנטל אדריכלים

דוד לבנטל אדריכלים

יום הצילום של פרויקט חדש הוא יום מרגש עבור אדריכליות ומעצבות פנים טריות ומנוסות כאחת: כל הזרקורים מופנים לעבר העבודה שעשית. האמרה הידועה אומרת שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ובתהליך הצילום אמנם אפשר לצלם את אותו טייק מספר פעמים, אבל ברגע שהסתיים יום הצילום, התוצאה נותרת במשך זמן רב. התקציב הבלתי מבוטל והזמן שמושקעים ביום צילום הופכים אותו יקר ערך ולכן, באופן טבעי, כל המעצבים והאדריכליות מעוניינים להפיק מהם את התוצאה האופטימאלית.


מטבחים Leicht

אחד מהשירותים שהפכו לנפוצים יותר בימינו הוא סטיילינג לימי צילום אדריכלות ועיצוב פנים. במה מדובר בעצם? יש שיגידו שזה ז'אנר של הלבשת הבית, שכוללת הוספה של אביזרים משלימים וכן ארגון וסידור של כל האלמנטים בחלל. בין אם מדובר בצילום דירה, בית פרטי או בית עסק – הפרטים הקטנים משנים. אך האם חייבים סטייליסטית או מלבישת בתים שתתלווה ליום הצילום? תלוי את מי תשאלו.


פחות הוא יותר? על הרצון לשלב אביזרים בצורה שלא תעמיס על עיצוב הפנים

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. בתור צלם שמסתכל על העולם מפרספקטיבה אמנותית, אני חייב להסתכל על התמונה הגדולה – איך כל האביזרים משתלבים בחלל? כיצד הצבעים משלימים אחד את השני? האם כל החומרים נתפסים בעדשה בצורה נאמנה למציאות אך גם מחמיאה?


ארז אשכנזי אדריכלים

ארז אשכנזי אדריכלים

אני מסייע ללקוחותיי לשלב נכון את האבזור בפריים. כיום רוב הפרויקטים שאני מצלם לא מערבים סטייליסטיות, כך שאני מנצח עליהם ומעניק את התבונה והניסיון שלי. אני אומר איזה חפץ כדאי להדגיש, איזה חומר כדאי לחשוף ולחזות מה ייתפס בעדשה. המצלמה לא רק מתעדת את המציאות, אלא גם "דוחסת" אותה, ולכן חשוב לאוורר את הפריים.


מעצבות פנים ואדריכליות אוהבות להביא לימי הצילום חפצים וזה מעולה – כשיש חפצים מוצלחים אפשר לשלב אותם בצורה נאה שתוסיף לתמונות את התיבול המושלם, מבלי להתפשר על האווריריות והקלילות בפריימים.



אמיר נבון וליטל אופיר

ימי צילום שבהם סטייליסטית עיצוב פנים חיונית ויכולה לשפר את התוצאה

אני עובד עם משרדי אדריכלות וכן עם אדריכלים עסוקים במיוחד שלא תמיד מתפנים להגיע בעצמם לימי הצילום. בכזה מקרה, חשוב שתהיה עין נוספת ויד עוזרת שתהיה מעורבת באבזור ובשילובים לצילומים עצמם. יש כאלו שאמנם מגיעים לצילומים, אך מעוניינים שיהיה מי שאחראי על כל התוספות והטאצ'ים המיוחדים.

432 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תודה שנרשמת! נתראה בפוסט הבא

bottom of page